Eurozet

EUROZET – czołowa gruplogo_eurozet_nowe2a radiowa w Polsce, posiadająca stacje radiowe: Radio ZET, Radio ZET Chilli, Radio ZET Gold, Radio PLUS, Antyradio, Planeta.fm oraz Studio ZET i RRM Dom Sprzedaży Radia. Wyłączny przedstawiciel 52. stacji Pakietu Niezależnych na rynku reklamy.

Paweł Makowski – menedżer ds. badań i analiz

Paweł Makowski od 2005 związany z firmą badawczą SMG/KRC, później MillwardBrown, gdzie był członkiem zespołu badań radia i Internetu. Na stanowisku Senior Client Executive łączył rolę badacza i specjalisty ds. obsługi klienta, będąc jednocześnie odpowiedzialnym za badania Radio Track i Net Track. Od 2016 roku jest menedżerem ds. badań i analiz w Grupie Radiowej Eurozet.

Grupa Radiowa Agory

agoraAgora rozpoczęła działalność radiową w 1996 r. Obecnie w jej portfolio znajdują się sieci Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio TOK FM oraz Radio Pogoda. W portfolio Grupy Radiowej Agory znajdują się również cyfrowe platformy muzyczne Tuba.fm, Tuba TV i tuba.pl. W ramach GRA działa również wiodący na rynku broker reklamy radiowej i kinowej Doradztwo Mediowe Sp. z o.o.

Dariusz Kostrzewski – dyrektor ds. badań i analiz rynku
Pracę w Agorze rozpoczął w 1997 roku jako zastępca kierownika działu badań i analiz rynku. Wcześniej współpracował z Instytutem Usług Marketingowych Eurotest oraz z Pracownią Badań Społecznych w Sopocie. W Agorze współtworzył dział monitoringu reklamy prasowej. Na obecnym stanowisku od maja 2008 r.
Od 2004 roku członek rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa, od 2012 roku pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej tej spółki.
Urodził się w 1973 r. Absolwent marketingu na Uniwersytecie Gdańskim.

Grupa RMF

rmfGrupa RMF jest właścicielem RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX oraz internetowej platformy MiastoMuzyki.pl. Spółka zajmuje się sprzedażą czasu i powierzchni reklamowej oraz produktów oferowanych przez podmioty należące do Grupy RMF.

Mariusz Gołda – dyrektor marketingu Grupy RMF
Do 1997 niezależny badacz, właściciel firmy badawczej, konsultant. Od 1997 związany z RMF FM, od 1999 roku na stale w dziale marketingu. Stworzył w strukturach Grupy RMF studio badań telefonicznych CATI.

Time SA

timeSpółka TIME, należąca do Grupy ZPR SA, zarządza całym projektem radiowym Grupy, w skład którego wchodzą: sieć Radio ESKA, ESKA Rock, sieć Radio Wawa i Radio VOX FM.

Iwona Matysiak – dyrektor działu badań i analiz w TIME SA 
Od 1998 roku pracuje w dziale badań i analiz w TIME SA. Wiedzę zdobywała w Wyższej Szkole Zarządzania (The Polish Open University). Absolwentka MBA Oxford Brooks University. Ukończyła także Podyplomowe Studia Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.

Polskie Radio - obserwator prac KBR

20110215Polskie Radio jest nadawcą czterech ogólnokrajowych programów oraz Polskiego Radia dla Zagranicy.
Dzięki wypracowanej formule współpracy z KBR-em Polskie Radio ma głos doradczy, a jego opinie są uwzględniane przy podejmowaniu decyzji Komitetu. Ma też możliwość brania udziału na równych prawach w nowych projektach KBR-u, np. w dodatkowych czy okolicznościowych badaniach. Dysponuje też inicjatywą uchwałodawczą i projektodawczą.
Polskie Radio w KBR-ze reprezentuje Wojciech Piwocki, Dyrektor Agencji Reklamy.

Audytorium 17 - obserwator prac KBR

20120712Audytorium 17 to spółka, której udziałowcami jest 17 Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia w celu reprezentowania handlowego zrzeszonych stacji na rynku ogólnopolskim i ponadregionalnym oraz prowadzenia działań promocyjnych związanych z budowaniem wizerunku tej grupy. A17 zrzesza 17 stacji regionalnych i 8 anten miejskich.
Audytorium 17 ma takie same prawa obserwatora jak Polskie Radio SA.
Audytorium 17 w KBR-ze reprezentuje Paweł Paluch, prezes zarządu.